- Η αλλαγή προϊόντων μπορεί να γίνει δεκτή μόνο εφόσον το προϊόν δεν έχει υποστεί καμία φθορά (π.χ. δεν έχει φορεθεί σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο, δεν έχει λερωθεί κ.α.) και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Επιπλέον δεκτές γίνονται αλλαγές/επιστροφές προϊόντων των οποίων δεν έχει παρέλθει το διάστημα των 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.
- Αλλαγές/επιστροφές γίνονται κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και σας παρέχουμε την δυνατότητα της υπηρεσίας “παράδοση/παραλαβή χέρι-χέρι” από την συνεργαζόμενη εταιρεία Courier.
- Η χρέωση για αλλαγή προϊόντων ανέρχεται στα 3€ για προϊόν άνω των 20€ και για προϊόν κάτω των 20€ στα 5€. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα υποχρεωτικά θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη αγοράς η οποία θα τοποθετείται εντός του δέματος. Σε περίπτωση απώλειάς της ή παράλειψης της, η επιστροφή δεν είναι εφικτή.
- Επιστροφές χρημάτων γίνονται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας, μόνο για προϊόντα τα οποία είναι ελαττωματικά ή διαφέρουν από αυτά που παραγγείλατε, σε διάστημα μίας εβδομάδας από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Ο πελάτης επιλέγει την εταιρεία Courier που τον βολεύει για την αποστολή του δέματος και αναλαμβάνει τα μεταφορικά (Χρέωση Αποστολέα). Εφόσον εγκριθεί η επιστροφή χρημάτων, θα γίνει κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλώσετε εντός 10 ημερών από την μέρα παραλαβής του δέματος από την εταιρεία μας. Η εταιρεία μας δεσμεύεται να επιστρέψει την αξία του προϊόντος αλλά δεν υποχρεούται να καταθέσει τα έξοδα αποστολής. Επιστροφές χρημάτων σε προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά 50% και άνω, δεν γίνονται δεκτές.
- Η εταιρεία μας αναλαμβάνει την επιδιόρθωση ελαττωματικών προϊόντων κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης και εφόσον έχει εξακριβωθεί η αιτία της φθοράς του. Ένα αίτημα για επιδιόρθωση μπορεί να γίνει δεκτό εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη ενώ η επιδιόρθωση παρέχεται δωρεάν από την εταιρεία μας.
- Σε περίπτωση που έχετε κάνει μια παραγγελία και έχετε εξοφλήσει το πόσο της αλλά παρόλα αυτά τα προϊόντα ή κάποιο από τα προϊόντα που έχετε επιλέξει δεν είναι σε απόθεμα, τότε η ευθύνη είναι δική μας και σας επιστρέφουμε το ποσό των προϊόντων που δεν είναι διαθέσιμα.
- Σε περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε μια αλλαγή με προϊόν του οποίου η αξία είναι μικρότερη από αυτή του προϊόντος που είναι προς αλλαγή, τότε θα πρέπει να συμπληρώσετε το ποσό που υπολείπεται είτε με την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος είτε με καταβολή αυτού.
- Σε περίπτωση αγοράς προϊόντων τα οποία βρίσκονται στην προσφορά μας “1+1 δώρο”, αλλαγές θα γίνονται δεκτές εφόσον επιστραφούν και τα δύο προϊόντα τα οποία θα πρέπει να μην έχουν υποστεί καμία φθορά (π.χ. δεν έχουν φορεθεί σε εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο, δεν έχουν λερωθεί κ.α.) και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
Διεύθυνση επιστροφών:
Passo Men – Ελευθερία Λίτσου
Ανατολικής Θράκης 68
Τ.Κ. 54453 – Θεσσαλονίκη
Υπόψιν τμήματος Shop-Online